BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 30 March 2011

Terlanjur Cinta

"Cintamu Membuatku Sedih & Tidak Berdaya, Namunku Terlanjur Cinta" - Antara lirik lagu aku x berdaya Ost Dalam Mihrab Cinta......ermmmm...td aku TER tengok wall ssorunk tue...der org tnya per hub ngan Mr. Eemmm..dia jwb kwn baik..n kwn2 dok ngusik...rupe2nyer sume kwn2 diorang tau lorhhh....aku bkn per....mmgla mse nie Mr. Eemm aku x nk tp bl lama2 mgkn hati Mr. Eemm akn tbuka juga tuk dier...yer la mcm kerak nasi...bl direndam lama2 akhirnya ttnggl gak...bkn mslh x percaya pada Mr. Eemm aku..tp aku tlalu tkut ngan keberanian ssorunk tu......tula yg slalu wat aku sedih......akhirnya aku jd cam lirik lagu aku x berdaya...aku cedihhhhhh sgtttt.....aku syg Mr. Eemm aku lorhhh.....tuk Mr. Eemm klu dia bace blog aku la....aku nk bgtau...nie bkn mslh x tak percaya dan ragu2 tp sbb aku x nk kehilangan dia...wlaupun org kate aku tdesak sgt....tp bg aku...bl aku jatuh cinta..biar la kekal selamanya...Abg...syg rindu abg...... ;p

0 comments: