BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 13 April 2011

cInTa iTu PeLiK

Hai sume....lame x jmpakn..hehehehe...lately nie busy ckit...n mood x menentu....smlm aku kluar mnghiburkn atie...bsame2 kwn2 hahahaha (wana,ida,intan)...dlm x sedar ghopernyer dh 5 bln aku x jmpa ida...so smlm btemu kmbali huhuhu...per lg destinasi kami klu x ker Midvalley..tgk wayang..citer kami kali ni CUN....citer tu ok la..klu nk wat gelak2...Manis (Adik Remy)..Kembang (Kerbau) dan mngkin kumto a.k.a tom (Faezah Elai) ble diberikn pujian....tp dlm hmpir 2 jam jln citer nie..1 ungkapan dari Atan (Remy Ishak) yg aku akn ingt smpai bila "cinta tu pelik...dtg mngejut..pi pun mngejut"..aku mmg setuju sgt ngan ungkapan tu...cinta mmg pelik kn???aku hrap cinta aku x der la pergi mngejut..mgkn cinta aku sdg bfikir utk mmbuat kptsan yg utk masa dpnnya....aku jgk harap..yg sgl kekusutan akn tlerai tak lama lg...utk cinta aku, aku hrp dia x mngmbil mase yg lama tuk mdiamkn diri...sbb diam diri tu x ble selesaikn masalah...aku dh x tau nk wat cam ner g...aku dh pasrah (hehehe ayat yg slalu aku gne kn???) aku jugak pelik sbb knp ppuan yg terus terang ckp der prasaan kat dia, kate rindu kat dier...msh lg bebas tuk view,komen dn bmesra bersamanya di fb...sdgkn aku.......di block semua saluran komunikasi...aku dh cber positivekn diri aku sebaik mungkin...tp...persoalan tu msh timbul...ntahla...saper x cemburukn bl org yg kiter syg bmesra dgn org lain..lbh2 lg org yg terus terang ckp menyintai dia...mmgla ikut atie aku sedih sgt...tp aku kne kuatkn diri demi mase dpn aku....cume wat mse skrg aku mmg x ble tggl keseorangan....bl aku diam...keseorangan...aku mula memikirkn sglnya....& kepala aku pun akn mula bdenyut2...mcm bom yg nk meletup...so..aku tpaksa cri jala...sibukkn diri aku dgn perkara2 yg ble mmbuatkn aku bhnti bfikir..skrg nie pun fokus aku mkin kurang...bygkan telefon opis berbunyi pd waktu thari aku dgn slamber ble jwb"hello. Selamat Malam" mcm bangang kn aku....slamber juga aku tnya "1 kepala,braper org??" arggghhhh kuatnya penangan cinta....cinta yg aku sndiri x pasti...aku gak redha andai cinta kali ni x memihak pd aku...tp andai hatinya masih ada aku..aku jgk menerimanya dgn penuh kesyukuran....itu bru cinta..blm lg hal keje huhuhuhu..hal keje yg b****k.....bkn keje yg tuuuttttt...tp manusia...manusia yg x sedar diri..buat keje x ikhlas.....klu rase x nk keje...x payah la keje....jgn sbb kiter..org lain pun jd x selesa....ok sblm aku blah..jom layan lagu "KEMAAFAN DENDAM YANG TERINDAH"

0 comments: