BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 10 April 2011

Kesilapanku..Keegoaanmu

Smlm aku bke fb....amat mendukacitakan...Mr. Eemmm rehatkn aku dr fren list dia dgn alasan aku tlalu emosional....tsentap kejap aku...sedih btul aku dgn tindakan dia...siape la x sedih kne mcm nie kn??? aku sruh dia remove ppuan tu akhirnya aku yg kne block...sob..sob..sob....stress la aku...nk wat keje pun x fokus...ntala..aku x tau mcm ner ending kisah kasih aku...ermmm..aku nk citer pun x der mood la...cume aku harap...dia lbh memahami aku....biarla 2 lagu yg kat bwh menerngkan sglnya....


Dugaanku by NING BAIZURA

Dugaanku

Jiwa ku yang suram
Malam yang panjang ini
Aku bersendirian
Merenung kehidupan
Memikir kesudahan
Pada siapakah hendak ku curah keresahanku

Aku berpaut pada sejengkal tali cuma
Itulah yang ada sementara aku
Hidup di dunia ini
Inikah dugaanku inikah kesempatan
Haruskah ku terus atau membiarkan
Ianya berlalu

Dekat di depan mata berat meluah kata
Terpendam segala apa dirasa sekian lama ini
Apakah kita nanti tiada dapat serasi
Ataukah hanya aku bermimpi untuk memiliki

Kesempatan yang datang tiada ketentuan
Mampukah ku memandang di kejauhan
Tak kesampaian
Sering terbayang-bayang tinggi lagi harapan
Entahkan ku sempat ataupun tidak
Untuk bersama mu



Kesilapanku Keegoaanmu by SITI NURHALIZA

0 comments: