BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 2 April 2011

LaMuNaN hAtI

Ermmmm...dh 2 ari x updated blog...bmakna 2 ari jg x smpat nk lyn prasaan huhuhuhu (poyo jerkk)...Jmaat x smpat updated sbb sibuk ngan Pengarah bru...thari g mkn durian kat umah kak fiza (thanks kak)..ptg sibuk uruskan urusan discharged apak...smpai umah kajang dh kul 9 lbh...trus g bli brg dapur...kul 12 dh tewas...hehehhe...sabtu..pg kul 5.30 dh bgn....siap2 tggu uncle taxi amik g ktm kajang..6.40 amik ktm g kl sntral...7.20 amik lrt g stesen u..smpai fklti (arini kene keje tuk bngkl) kul 7.40.bkejar kesana kemari smpai kul 2 ptg...blk opis wat keje ckit n g Chocolate Fair UM..jmpt la dtg UM yerk der Chocolate Fair (2-5 april) hehehe sempat g promosi huhuhu...aku pun dh shopping coklat ckit...bkn mkn pun..tp mmg aku ni jnis ske bli coklat..n yg mjadi mgsa tuk mkn coklat adlh ank2 buah aku...Adam dpt mkn coklat upin & ipin bkn main sronok g....opppssss lupa lak nk citer td kak fiza bw g durian sebakul..hehehehe thanks again :)...blk umah smpai kul 5 lbh...nsb baik kaki apak, kak ipar aku dh cuci (yup la..bl lg nk bbakti kat bapa mertua kn..hehehe..kate nurse :p) klu x nk bkejar ke klinik lak....pastu pengsan jap hahaha mmg x larat....tp sblm pengsan td smpat g buka fb..tggu khabar Mr. Eemmm...tp....ermmmm..smbg citer lain la yerk ahakkksss....bru jer lps tgk konsert tirai Af...Aznil  dh kembali(sukak2...hahaha)..td tgk yg der telent Lena n Nera (klu x slp la)..dua2 from kk lorh hahahaha....then skrg bru la der mase nk updated blog...smbil layan lagu Wann Lamunan Hati..sob..sob...sob... mood sedih lorhhh....mood pasrah..mcm lirik lagu mie...Esok Masih dtgn tuhan..yup...aku pasrah per pun yg terjadi...org tgk aku senyum tp dlm hati x siapa tahu...wlaupun semangat aku kdg2 hilang..n perit nk hadapi hidup ni...aku akan tng hadapinya InsyaAllah. Anyway jommm layan lagu nie sesame....psl Mr. Eemmm biarla aku simpan dlm ati...

LAMUNAN HATI - WANN

Esok tetap ditangan Tuhan
Bukan aku yang menentukan
usahlah engkau salah sangka
Masa merubah segalanya

Semangatku bagaikan hilang
Dibawa dirimu oh sayang
Walaupun perit hidup ini
Akan aku tenang selalu

Dibibir ku mengukir senyuman
Dihatiku tersimpan kepedihan
Biarpun engkau
Tiada lagi
Aku setia mengingati
Biar........
Diri
Aku.... seorang
Hanyut dilautan
Lamunan tak bertepi



0 comments: