BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 3 April 2011

KeRaNa CiNtA HaRuS MeMiLiH

Ikutkan ati mmg ngantok benar...tp mmndgkn hati ni skit btol...so aku nk tulis ckit arr kat blog nie...skali lg diingtkn..aku wat blog ni..tuk aku luahkan rase ati aku..so saper yg x bkenan sila la x perlu bce blog aku erkkk...huhuhuhu maaf la klu kate2 aku nie kasar..tp seriusly aku meluat ngan org yg bace n bsg2...fed up...opsss kmbali kpd tajuk utaman ari nie erkk..sakit ati..td aku view fb "ssorunk" tu..fuhhhhhhh mmg mnyakitkn ati...trus trg dier kate rindu kat Mr. Eemmm...ermmm..mmg aku skit sgt ati...bl dh bce tu..mula la prasaan ragu2 tu timbul....aku prnh tfikir la..klu la sbnrnya diorg mmg der hub..mcm ner erkkk....???ermmm ntalah...hnya Allah s,w,t yg thu sglnya...cuma aku mohon pd Tuhan tunjkkan aku kbnran.....klu bnda nie x btul..aku mnta M. Eemmm akn wat sesuatu...bkn ssh pun...klu btul syg aku kn....tp aku x ble paksa Mr. Eemmm wat bnda yg dia x suka...siape la aku....Jujur aku ckp....klu mse tu dpt diundur smula...satu bnda yg aku nk lakukn ialah...mengawal diri aku dari jatuh cinta....sbb pgalamn cinta pertama aku terlalu mnyakitkan...bkn aku x rela dgn prasaan ini....tp aku slalu dambakan yg tindah....bkn aku mnta setiap saat Mr. Eemmm bsama aku....aku cuma dambakan beberapa saat jer...cukup....skrg2nya bg aku jaminan yg pasti psl sseorunk tu....jgn bg sekelumit ruang keraguan timbul diantara kami....x per la..klu Mr. Eemmm selesa bgtu aku pasrah..aku dh penat lorhhh....penat sgt....mgkn nnt bl aku dh x der dsisi dier....bru dier prasaan kut kehadiran aku sblm nie....cume aku mohon pd Tuhan...aku nk tgk Mr. Eemmm bhgia wlau dgn siapa pun..dan tunjukkan aku kbnran sblm "aku x bgn esok ari"....aku jg pasrah andai  ssorunk tu adlh kbhgiaan bg Mr. Eemm...cuma aku mnta dia bterus teras...dgn aku @ ssorunk tuk...per pun kptsan aku terima, KERANA CINTA HARUS MEMILIH..........

hancur luluh ati aku tgk fb ssorunk tue sob..sob...sob

Air mata kasih ku


pasrah segalanya.......

KERANA CINTA HARUS MEMILIH.... :(

0 comments: